zaterdag 22 maart 2014

Bedankt voor uw (voorkeur)stem!

Het waren spannende verkiezingen met zoveel deelnemende partijen. Maar wat ben ik trots op ons resultaat. Met opnieuw vijf zetels en voor een vierde periode in de Raad telt de InwonersPartij echt mee! Door een goede campagne zijn de raadsleden ook allemaal met voorkeurstemmen gekozen. Al vind ik het erg jammer dat we het in de fractie zonder de kennis en ervaring van Gerben moeten stellen. Van nature ben ik bescheiden, maar ik voel me nu wel heel erg vereerd met zoveel voorkeurstemmen: 581. De meeste van allemaal (op uiteraard de lijsttrekkers na). 
Voor mij zijn de verkiezingen geslaagd: de InwonersPartij is nu de tweede grootste partij van Lelystad en wij zijn nog steeds de grootste lokale partij in Lelystad.

Bedankt voor uw stem op de InwonersPartij!
Bedankt voor uw voorkeurstem op Marianne!